tisdag 31 augusti 2010

Nu är ju livet inte mer händelsereikt än att sommarens intensiva jobbperiod är över, universitetet har börjat för de som hinner läsa klart hela kursen och indienresan är flera veckor bort. Med andra ord finns det mycket tid att döda. Till råge på det är jag dessutom hemlös från ikväll och även identitetslös sen ca en vecka tillbaka. Så då kan man ju kanske bida sin tid med lite bloggande. Kanske bra också att värma upp bloggfingrarna till vi åker då vi planerar att ha en reseblogg.

Idag är det storstädning av de två sista rummen i min lilla etta (hur nu det går ihop) sen är ledigheten all over me minst sagt.

Spenderar en stor del av tiden med att se film. Har plöjt igenom en hel del sevärda filmer. Fick dessutom en 250 lång toplist som gör mig aningens stressad, vill ju se alla men kanske inte se film 24/7. Stora i-landsproblem skulle man kunna säga.

Men nu måste jag bege mig till min grovstädning av toaletten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar